Na onze rondrit willen we 3X overnachten en onze huurwagen inleveren in San Francisco, waar logeren we het best, dicht bij de luchthaven of in het stadscentrum waar we in de week s’morgens om 8H00 onze vlieger moeten hebben voor terugkeer?
Bedankt voor jullie tips, Rita Patrick
Mijn favoriete stad in de VS
Zou iets downtown zoeken, bijvoorbeeld in de buurt van een metrostation. Heb zelf eens de metro naar de internationale luchthaven gepakt, ook geen probleem 's morgens vroeg: Schedules | bart.gov Veel plezier!
Ik zou zelf kiezen voor twee overnachtingen in het centrum en 1 bij de luchthaven.
Beste,
Bedankt voor de info, de " Bart" is wel interessant, zal het eens goed bestuderen.
Mvg,
Patrick
-
-
- Updated - - -
-
Beste,
Ja, maar terug van hotel veranderen? ik weet het “nog” niet, toch bedankt.
Mvg,
Patrick
San Francisco is een geweldige stad. Als het ook maar enigszins mogelijk is, zou ik altijd kiezen voor een locatie van waaruit je de meeste bezienswaardigheden te voet kunt bereiken. Dat betekent vermoedelijk automatisch dat het bereiken van het vliegveld wat meer moeite kost. Als je dan zo vroeg vliegt, verhuis ik liever de laatste avond alvast richting het vliegveld (bijvoorbeeld naar een hotel in San Bruno met een shuttle naar het vliegveld) dan dat ik direct al op een minder interessante locatie ga zitten om maar in de buurt te zijn van de Bart.
Wij hebben in het Super 8 Hotel in San Bruno overnacht.
Normaal gesproken niet zo onze keten, maar hier was niets mis mee!
Niet ver van SFO en ze hebben ook een shuttle naar het vliegveld lopen, zodat je al eventueel de dag ervoor de auto kunt terug brengen. Ook een BART station is niet ver, zodat je altijd nog downtown in zou kunnen.