Waar ligt hotel Royal Dragon precies?

Wij hebben in juni het nieuwe hotel Royal Dragon geboekt. Kan iemand mij zeggen waar het precies ligt. 5 km. van Side vind ik een beetje vaag. Hoeveel mtr. (km) is het bijv. van het centrum van Colakli. Bij voorbaat dank.

Dit hotel is net nieuw dus ik verwacht niet dat iemand je hele specifieke informatie kan geven…

Annemieke : Site van het hotel :

www.royaldragonhotel.com.tr

maar staat nog niet veel op. Ga anders eens zoeken op google ? zie dat het in colakli zelf is.
Wel héél mooi precies !

@Annemieke

5 km van het centrum van Side zal best kloppen.

En als het in Colakli ligt zijn er vast winkels in de buurt.

Maar ik lees op die website Manavgat, dat ligt juist weer buiten Side. Met googelen vind je mss ook nog meer.
Ik zou ze e-mailen, als dat al lukt.

Alvast veel plezier. PS Kijk nog even bij Krasreizen voor info

dank voor jullie reacties. ben er al achter dat het in colakli aan de kant van side ligt. En het ligt aan de nieuw geopende Evrenski-boulevard, die naar Side-Kumkoy loopt. En het ligt bij Hotel Side West Resort en hotel Defne dream en bij Hotel Hane Family Resort. Dus ik denk dat het wel een stukje bij Colakli vandaan ligt, maar het gaat helemaal goed komen van de zomer.

Het zijn dezelfde eigenaars van het Hotel Royal Wings in Lara. Dat kan niet anders dan dat het helemaal top is. Mijn vriendin en ik zijn daar al 3 x geweest en daar was het helemaal geweldig. Ik zag al een paar foto’s op de site van Royal Dragon en het lijkt weer van dezelfde klasse te zijn. Zoals ik het kan zien…een echte aanrader. En Side…prachtige plek om naar toe te gaan. Vertel even hoe je het hebt gehad. Ben razend nieuwschierig. Ik ga dit jaar even niet weg, maar volgend jaar vast wel weer.

Kijk nog even op www.hotelbewertungen.de daar staan veel foto s van dit hotel :nod:

Weet niet of je er al een beetje uit ben gekomen, maar kan je vertellen het is een geweldig hotel
Wij zijn er in April geweest, en ga, jaja 25 okt weer heen, maar dan voor 11 dagen