Waar kan je op Bali het beste je PADI halen

Hallo,

Ik wil op Bali mijn PADI halen, heeft er iemand tips voor mij waar ik dat het beste kan doen, vooral kijkende naar de prijs/kwaliteitverhouding.

Zie de reacties graag verschijnen!

http://www.adventurediversbali.com/divecenterned.html

Bekijk deze site eens
grt…

Sluit ik me bij aan. De laatste duiken van de cursus hebben we bij het wrak dat voor de kust van Tulamben ligt gedaan.

“Adventure Divers” op Bali is GEEN PADI duik-centrum, maar een SSI duik-centrum / school.

Is dat sinds november veranderd dan? Ik heb daar toch echt mijn Padi-brevet gehaald… Volgens mij kan beide bij ze.

Q-Dive in Padangbai (Nederlanders) is Super!! zoek de website.

Er zijn heel veel goede duikscholen op Bali.

Overal op Bali zijn ECHTE PADI duik-centra gevestigd. De prijzen van de opleiding ontlopen elkaar weinig. De PADI “Open Water Diver” cursus kost - incl. een cursusboek dat je eigendom wordt, duik-tabel, gebruik van alle benodigde duik-spullen tijdens de duiken, met 5 zwembad sessies en 4 “open water” duiken, transport naar de duik-locaties, en certificatie bij PADI na afronding van de cursus - ca. Euro 275,-

Je kunt het beste je PADI proberen te halen op een plaats waar je van plan bent minimaal 4 dagen te verblijven.

Een goede aanrader. Erg makkelijk zo’n nederlandse duikleraar:thumbsup:. Hij heet trouwens Cor (tenminste dat was in 2008 de eigenaar).