Waar hotel boeken en welk hotel?

Hallo,

Ik wil graag in de zomer naar Curaçao, alleen heb ik geen idee waar ik het beste mijn hotel kan boeken, ik wil dicht bij het strand en natuurlijk gezelligheid. Heeft iemand tips?

Gr,

Elisabeth

Er zijn zo ontzettend veel hotels op Curaçao, het ligt er echt helemaal aan wat je wilt. Op Curaçao heb je eigenlijk overal een auto nodig, want je zit of dichtbij het strand of dichtbij de stad en bijna nooit allebei. In de stad heb je bijvoorbeeld wel het Renaissance en die hebben een opgespoten strand, maar de echt mooie baaien waar Curaçao bekend om staat liggen in het Westen van het eiland. Daar kun je ook mooie appartementjes boeken, maar dan zit je dus wat verder van de stad. Dus een auto huren is zeker nodig als je het mij vraagt. Je kunt ook een appartementje huren van particulieren ipv een hotel. Veel mensen huren op een park en dat is veel gezelliger. Ik woonde zelf een jaar lang op het Recompensa Park en dat is me super goed bevallen. Je hebt ook in andere delen van het eiland allerlei vakantieresorts die heel mooi zijn. Mss een idee om daar eens naar te kijken.