Hoi ik ben Mirjam, mijn kinderen zijn hun weg gegaan en nu heb ik de tijd en de behoefte om de wereld te zien.
Maar alleen is maar alleen. Vooral op de plaatsen waar ik heen wil (niet naar Benidorm) spreken mensen in de regel te weinig Engels en voel ik me te veel alleen.
Ik was vorig jaar alleen op vakantie in Toscane. Ik vond het landschap fantastisch en alles wat ik zag en meemaakte heerlijk maar ik sprak bijna niemand (niemand sprak Engels) en dat vond ik toch heel jammer.
Ik wil graag naar de Kaapverdische eilanden. Het liefst wil ik wat eilanden hoppen. En daarbij wil ik niet in een resort maar liever in kleine hotelletjes en hostels verblijven.
Ik ben 56 jaar maar jong van geest. Ik heb veel (jonge) vriendinnen die daardoor allemaal jonge kinderen, werk en partners hebben waardoor ze niet zo makkelijk met mij mee kunnen. Ik hou van cultuur en natuur maar ben ook absoluut in voor een avondje doorhalen, fun, dansen en op het strand hangen met een cocktail. Daarnaast ben ik een goeie gesprekspartner. Ik ben breed georiënteerd, best intelligent en belezen. Ik ben lay back, nuchter, warm en ik hou van avontuur, nieuwe dingen en veel plezier.
Wil je me ontmoeten om te zien of we samen op reis kunnen dan maken we snel een afspraak om te zien of het “klikt”. Ik ben heel benieuwd naar wie je bent.
Hoi Mirjam, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.