Vriwjilligersplek gezocht in ziekenhuis of moeder-babyproject.

Ik ben op zoek naar een project waar ik als doula (bevallingscoach) en als trainer
mijn kennis rond natuurlijk bevallen en een goede voorbereiding daarop over kan brengen.
Wie heeft contact met een ziekenhuis of moeder- en babyproject in bv. Tanzania of
Indonesië? Wie heeft tips voor mij om in contact te komen met een kleinschalig project?

Beste Jetty,

Projects Abroad is geen kleinschalige organisatie, maar we bieden wel een goed medisch vrijwilligerswerkproject aan in ziekenhuizen in Arusha en Dar es Salaam in Tanzania. Vrijwilligers worden ingezet op de Labour Ward, waar ze helpen bij bevallingen en alle zorg die daarmee samenhangt.

Omdat jij een professionele bevallingscoach bent kunnen we waarschijnlijk wel regelen dat je jouw eigen ding kan doen (mits voldoende ervaring, kennis en bereidheid van het lokale personeel). In ieder geval zou je ons eens een mailtje moeten sturen met een gedetailleerde uitleg van wat je graag zou willen doen en hoe je dat wil aanpakken. Zo krijgen wij ook een beter beeld van waar we rekening mee moeten houden etc.

Stuur ons dus gerust een mailtje (naar info@projects-abroad.nl) of geef een belletje. Je kan je ook al meteen aanmelden voor onze infoavond in Dordrecht op 13 juni. Hopelijk tot snel!