Vrijwilligerswerk Turkije

Hallo allemaal :slight_smile:

Ik ben een 20 jarig meisje die haar hart vorig jaar heeft verloren in Turkije…
Aangezien ik al veel langer met de gedachten loop om langdurig vrijwilligerswerk te doen (enkele maanden) dacht ik dat ik deze misschien kon combineren?

Ik ben op zoek naar een plaats in Turkije (liefst in de buurt van Alanya) om mijn beste beentje voor te zetten. Liefst zou ik iets willen doen met kleine kinderen. denk: weeshuizen, gehandicapte kindjes e.d.

Nu vind ik precies nérgens informatie of dat eventueel wel mogelijk is, en waar ik daarvoor kan zijn voor evt. inlichtingen. Ik ben zelf van België maar ik dacht dat de meeste Nederlandse organisaties daar geen punt van maakten…

Hopelijk kunnen jullie mij helpen door bijvoorbeeld wat sites door te spelen waar ik vind wat ik zoek, of jullie eigen ervaringen.

Alvast bedankt!

Hoi Tine,

Met SIW Internationale vrijwilligersprojecten kan je vrijwilligerswerk doen in Turkije (45 projecten). Heb zelf ook daar een project gedaan en was een hele bijzondere ervaring zowel qua mensen, cultuur als qua landschap. Op www.siw.nl kun je in ieder geval meer informatie vinden over de projecten.

Ik begrijp echter dat je in België woont. Ook daar is het gewoon mogelijk om vrijwilligerswerk te gaan doen in Turkije via onze zusterorganisatie VIA België: http://www.viavzw.be/ .

Groet,
Frank

Bedankt Frank!
je helpt me heel wat verder,
een prettig weekend toegewenst,