Hallo!
Om mijn studie af te ronden zou ik graag vrijwilligerswerk in Thailand willen doen. Ik ben op zoek naar een stage waarbij ik Engels of Wiskunde kan lesgeven aan kinderen of andere activiteiten organiseer zoals een gymles of een uitje met de klas. Het mag op een school zijn of in een weeshuis. Het liefst zit ik in het noorden van Thailand (bij Chiang Mai) of in het zuiden. Heeft iemand ervaringen met dit soort vrijwilligerswerk in Thailand? Of heeft iemand suggesties over welke school of weeshuis ik kan benaderen hiervoor?
Alvast bedankt!
Wat leuk dat je jouw stage in Thailand wil gaan doen! Met Projects Abroad kan je Engelse les geven aan kinderen én er kan voor gezorgd worden dat je ook enkele wiskundelessen voor jouw rekening neemt. Verder wordt het altijd erg aangemoedigd dat je leuke activiteiten (ook buitenschoolse) organiseert voor jouw leerlingen.
Deze lesgeefprojecten gaan meestal door in en rond Krabi en Ao Nang, in het zuiden van Thailand. Je woont bovendien bij een gastgezin zodat je ook de Thaise cultuur helemaal leert kennen.
Als je geïnteresseerd bent, kan je alvast een kijkje nemen op de website, een mailtje sturen naar info@projects-abroad.nl of je aanmelden voor een van onze volgende infodagen!
Groetjes,
Hanna
Beste Cecilee,
Leuk dat je Thailand hebt gekozen om een stage/vrijwilligerswerk te doen! Ben je nog op zoek naar een school?
World Experience biedt onderwijsprojecten aan in Thailand. Onze scholen bevinden zich in het noorden en midden van Thailand. Afhankelijk van de school verblijf je in een vrijwilligershuis of bij een gastgezin. Tevens kun je je voorkeur voor een basisschool of middelbare school aan ons doorgeven.
Een doel van World Experience is het ondersteunen van de lokale organisaties door middel van vrijwilligers. Wij zijn blij met elke vrijwilliger en hanteren daarom een lage, kostendekkende prijs.
Bezoek onze website voor meer informatie www.world-experience.nl
Voor vragen kun je ons bereiken via een (privé)bericht op dit forum of [EMAIL=“info@world-experience.nl”]info[at]world-experience.nl.
Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen van je reis en stage!