Via welke clubs kun je vrijwilligerswerk doen op Cuba?
Weet U nog werkende links ? Zijn er hier mensen die ervaringen met vrijwilligerswerk op Cuba hebben?
Mijn zoektocht leverde (nog) niet veel op, maar je hebt nog een maand de tijd (tot 31 nov. 2004) om je aan te melden voor het volgende:
"Ook in 2005 zullen 4 tot 6 vrijwilligers naar Colombia vertrekken. In dat jaar zullen ook 4 vrijwilligers naar Cuba afreizen. Hiervoor zoeken wij jongeren die voldoen aan de volgende eisen: * leeftijd tussen de 20 en 35 jaar
gedegen actieve kennis van de Spaans taal
actieve deelname aan het voortraject in Nederland."
Het wordt georganiseerd (en betaald, dwz reiskosten en verzekeringen) ) door Pax Christi Nederland. Voor meer info zie:
Hoi,
Ik heb je mailtje gelezen,en toevallig ben ik al een tijdje op zoek naar of vrijwilligerswerk/of betaald werk op Cuba…
Ben al twee maal op Cuba geweest en…ik ben hartsikke gek op het eiland en zn bewoners!
Na het lezen van je mailtje wil ik graag meer info hierover!!
Mijn mail adres is husen@freemail.nl
U vraagt mij om meer informatie over vrijwilligerswerk/gewoon werk in Cuba. Als U mijn andere bijdragen leest, zult U zien dat ik dezelfde vraag heb!!!
Ik kon U dus alleen een link geven waar U mogelijkerwijs/hope(n)lijk meer info kunt vinden over vrijwilligerswerk op Cuba.
Let wel: dit Cuba-forum op Wereldwijzer.nl is pas één maand oud!!!
Het gaat er mij om Cuba op deze website ( www.wereldwijzer.nl) die meer dan 10.000 (tien duizend) vaste leden heeft en meer dan 30.000 bezoekers per maand, met een zeer hoog percentage daadwerkelijke reizigers, ik herhaal: het gaat er mij om Cuba hier meer in het daglicht te plaatsen als zeer interessant reisdoel voor jong en oud in €uropa.
Essentieel voor dat debat is m.i. dat personen gewoon uit ERVARING(EN) met Cuba hier vertellen wat hen in/op Cuba zo bevalt (of niet bevalt). Pas dan ontstaat een echt FORUM.
Dit hele lange verhaal van mij is slechts een inleiding op mijn vraag aan jou…:
Wat vind jij in Cuba zo leuk/boeiend/interessant dat jij jezelf een Cuba-fan noemt?
Dààr ben ik nou benieuwd naar.
Met Vriendelijke Groeten,
Arturo
Begeleider Italie-, en Cuba-forum alhier
Voor wie interesse heeft in een combinatie van Cubaans land-en-volk leren kennen, vrijwilligerswerk èn vakantie vieren en dat voor alle leeftijdsgroepen, lijkt mij onderstaande website de moeite van bezoeken meer dan waard.