Het mooie kasteel Méridon ligt in een prachtige omgeving ten zuidwesten van Parijs en is in beheer van een Nederlandse vereniging zonder winstoogmerk. Het team vaste medewerkers zorgen er met hulp van vrijwilligers, stagiaires en freelance medewerkers voor dat Méridon een bijzondere plek is voor de groepen die er verblijven.
Vanaf DECEMBER 2006 zoekt Méridon vrijwilligers (18 – 25 jaar).
De vrijwilligers werken in een team samen in de huishouding/keuken/bediening. Zij zorgen ervoor dat de groepen prettig ontvangen worden op Méridon. De vrijwilligers blijven gemiddeld 3 maanden; werktijden zijn 8 uur per dag en 2 vrije dagen per week. Elke vrijwilliger heeft een eigen kamer op het kasteel met kost en inwoning, reiskostenvergoeding, 180 euro zakgeld per maand,2x per week 1 1/2 uur conversatieles Frans (m.u.v. augustus) en er wordt een verzekering tegen ziekte, ongeval en diefstal afgesloten.
Lijkt het je leuk om in een team te werken, kan je aanpakken en vindt je het leuk om met mensen om te gaan, neem dan contact op. Wij bieden een leuke informele werksfeer, een prachtige omgeving en natuurlijk Parijs!
Meer info vindt je op www.meridon.com
lijkt mij echt super. Ik ben een 20 jarige student en kan ongeveer 2 maanden werken… begin juli tot eind augustus.
Is frans spreken een vereiste? ik ben op dit moment met een LOI curus mijn frans weer aan het oppakken.
Ik zou graag meer informatie willen a_vanderplas@hotmail.com
Hallo wij (Samanta en Danny) zijn op zoek naar een nieuw baantje. We zitten nu in de streek LA REPARA-AURIPLES (Zuid-Frankrijk) en doen hier vrijwilligers tegen kosten en inwoning en zakgeld bij een kasteel. Dit werk loopt per direct af wegens geld gebrek van de projectleiders en zodoende zoeken wij nu met spoed een vervangend baantje. We willen nog niet terug naar Nederland want de ambiance van Frankrijk bevalt ons wel. Wij zijn ook nog voor een lange tijd beschikbaar voor werk in overleg hoe lang de duur van het werk in houd. ons mail adres is (via moeders gezien we afgelegen zitten) [EMAIL=“dianarits42@hotmail.com”]dianarits42@hotmail.com
mijn naam is Tanja Schrijnemakers en ik ben 19 jaar oud. Tijdens de zomer zou ik het fantastisch vinden om bij jullie op het kasteel te komen werken.
Ik studeer Frans, dus de taal is voor mij is geen probleem. Daarnaast spreek ik ook Engels.
Ik hoop snel van u te horen!
mijn naam is Tanja en ik studeer Frans. Mij lijkt het echt super om op jullie kasteel te werken! Ik ben beschikbaar in julie en augustus. Maar zelf had ik wat meer info gewild:
[EMAIL=“t_schrijnemakers@hotmail.com”]t_schrijnemakers@hotmail.com
Chateau Meridon is een hele mooie plek ben er vorig jaar bij langs gereden.
Denk dat het daar goed toeven is.
Heb zelf een tijdje in de buurt van narbonne gezetten.
MVG, www.internet.startje.com