Hey,
mijn naam is Hannelore en ben van België. Ik ben 18 jaar en studeer politieke en sociale wetenschappen in Gent. Ik hou van Portugal en Italië. Hou van eens goed uit te gaan maar ook van een leuke babbel op café.
Nu dat ik me kort heb voorgesteld kan ik misschien even uitleggen wie ik zoek en waarom
Waarom? het zit zo: mijn vader gaat zes maanden in Italië gaan wonen en ik heb besloten om met hem mee te gaan. Natuurlijk zoek ik daar niet elke dag met m’n vader te zijn en ben ik dus op zoek geweest naar iets dat ik daar kan doen. Ik heb al een vriendin van België die in de maand juni met mij gaat rondtrekken. Ik dacht ook aan vrijwilligerswerk, maar blijkbaar is dat niet zo gemakkelijk te vinden op het Internet. Ik dacht daarom aan deze site: misschien vind ik wel iemand die al iets gevonden heeft over vrijwilligerswerk in Italië of misschien vind ik werl iemand om samen op zoek te gaan naar iets. Ik hoop het alleszins.
Wie: jong of oud, man of vrouw,blank of zwart. dat doet er allemaal niet toe. Als je maar zin hebt om mee te gaan.
Mijn vader zal in Rome zelf wonen dus als je erna of ervoor zin hebt om Rome te verkennen dan is dat geen probleem hoor.
Groetjes van Hannelore