Vrijwilligerswerk in Guatemala 2011

Hallo allemaal,

Wij zijn een kleine stichting in Guatemala die verschillende projecten hebben. Vanaf 31 januari 2011 zijn wij weer hard opzoek naar
vrijwilligers. Wij zoeken vrijwilligers voor:

• Educatief middagcentrum voor kinderen, jongeren en volwassenen van maandag t/m donderdag
  • Kinderrestaurant KIDS (het enige restaurant wat gerunt wordt door kinderen) iedere vrijdag

Bovenstaand is een combinatie. In het educatief middagcentrum geef je Engelse lessen, kookles, handearbeid, kun je assisteren bij de
computerlessen, aardrijkskunde, geschiedenis & biologie. In het kinderrestaurant brengen de kinderen alles in de praktijk en zul jij ze assisteren en begeleiden.

Ons educatief centrum en het kinderrestaurant liggen in een klein echt Guatemalteeks dorp, ongeveer 10 minuten per bus vanaf de toeristische stad Antigua.
Hier kunnen wij ook een gastgezin voor je regelen en krijg je Spaanse les.

Kijk snel op onze website www.tessunlimited.nl en meld je aan! Of stuur mij direct een mailtje naar: tessa@tessunlimited.nl

Tot gauw! Tessa de Goede de OrdoƱez (oprichtster T.E.S.S.)

Ola T.E.S.S.

Ik ben momenteel nog bezig met mijn scriptie, maar ben van plan om in mei te reizen naar Midden-Amerika. Ik zag je oproepje en de website ziet er erg leuk uit! Op dit moment weet ik alleen dat ik spaans en vrijwilligerswerk voor sociale projecten wil doen. Het educatief middagcentrum lijkt me erg leuk.

Ik wil minimaal 4 weken vrijwilligerswerk doen, zou je me misschien een indicatie kunnen geven wat voor kosten hierbij komen kijken?

Lara