Vrijwilligerswerk Ghana zonder ervaring!

Hallo allemaal,

Mochten jullie op zoek zijn naar vrijwilligerswerk in Ghana dan heb ik een goede tip voor jullie. Kijk eens op www.one-love-foundation.com. Drie jaar geleden heb ik samen met mijn vriend dit opgezet. Wij hebben een guesthouse in combinatie met vrijwilligersprojecten gericht op educatie, gezondheidszorg en micro economie. Je kan zelfs je eigen project starten. Ervaring is niet nodig, wel een goed hart! Het maakt niet uit hoe lang je komt. Ons guesthouse is gelegen aan het strand en wordt zo “groen” mogelijk gerund (hutten zijn een beetje thailand stijl). Je betaalt tien euro per dag voor accomodatie, ontbijt en avondeten. Verder betaal je een eenmalige donatie van 250 euro die je dan samen met ons gaat besteden in het project dat jij wil. Zo zie je direct waar je gedoneerde geld naar toe gaat.

Groetjes Stefny Poillot
One Love Foundation Ghana

leukk
maar heb je ook een
nederlandse site hiervan??

Nee, helaas. We zaten te twijfelen om de site ook in het Nederlands te doen, maar we richten ons op geheel europa en daarbuiten. Daarnaast is het wel belangrijk dat je de engelse taal (redelijk) beheerst. Hoeft niet schriftelijk, maar wel mondelijk. De voertaal is namelijk Engels. Ik ben Nederlandse, dus je kan gewoon in het nederlands contact met ons opnemen en bij ons in het guesthouse wordt ook vaak Nederlands gesproken.

ook al is de site in het engels, als je op vertalen klikt, dan krijg je hem gewoon nederlands !

is met alle site’s het geval.

Kijk ook eens op http://www.vrijwilligwereldwijd.nl Nederlandse site betaalbaar en goede begeleiding.

Gr. Daan