Hoi,
In September ga ik met mijn vriendin voor 4 maanden naar australie (in totaal gaan we 6 maanden weg 1 maand NZ 1 maand Thailand) . Graag zouden we 1 of 2 weken vrijwilligers werk willen doen in bv een van de vele national parks die het land rijk is. Ik heb al aardig wat site doorzocht maar kan eigenlijk niet veel vinden. teminste , er is wel veel te vinden maar dat is allemaal vrijwillegers werk waar je ook nog eens een bedrag voor moet betalen… dat is neti helemaal onze bedoeling.
We zoeken iets in de natuur, wild life, sanctuary, np enzo enzo.
Als iemand tips heeft horen we het graag!
reis periode 16 sept 2009 16 maart 2010 Starten in Darwin, reizen via Perth naar Melbourn - dan NZ - terug naar Sydney verblijven in die regio 2 maanden en dan door naar thailand.
heey !
ik ben benieuwd of je avontuur door is gegaan, en of je aan vrijwilligerswerk bent gekomen en hoe het was om daar vrijwilligerswerk te doen!
Ik zou ook graag volgend jaar vrijwilligerswerk in australie doen en ik dacht misschien zou jij mij hier over meer kunnen vertellen 
groetjes Ilona
Hoi Ilona,
Onze reis is zeker doorgegaan en dat was echt tegek!, helaas hebben we geen vrijwilligers werk gedaan. We hadden beide geen werk visum en dat was al iets lastiger. Daarnaast was het lastig op kort termijn wat te regelen. We zijn wel wat plaatsen tegengekomen waar je vrijwilligers werk kan doen.
Er is nog veel meer te vinden maar vaak zoeken ze daar dan Australiers voor.
Ik hoop dat je wat vindt. Weer je je route al? ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen,
groetjes
Jacob