Hallo!
In december vertrek ik naar Madagascar waar ik graag iets zou willen doen voor dit prachtige land.
Ik ben 25, weet van aanpakken, ben redelijk handig, creatief, eerlijk en sociaal. Het liefste zou ik met dieren willen werken of in de wilde natuur/jungle maar sta verder werkelijk voor alles open!
Inruil voor mijn werkzaamheden zou ik graag onderdak willen hebben en evt wat eten.
Weet u iets of kent u iemand waar ik terrecht kan? Laat het me weten…svp
Ik ben zelf 23 jaar en ook mijn interesse is gewekt door Madagascar.
Zoals je misschien al wel weet heeft Madagascar een grote minerale rijkdom die nog deels is onontdekt en onontgonnen.
Op relatief eenvoudige en goedkope wijze is het mogelijk om locaties te onderzoeken op potentie voor ontginning van edelmetalen.
Bij genoeg potentie wil ik een poging wagen om op kleinschalige wijze een bedrijf op te starten. Vooral de tropische regio rondom Toamasina/Tamatave biedt avontuurlijke opties.
Het lijkt me leuker om dit in samenwerking met iemand te doen, zeker wanneer het een landgenoot betreft.
Wat me vooral aansprak in je bericht is dat je voorstaat dat je eerlijk bent en de natuur in wil.
Voor dit allemaal zo ver is wil ik eerst een verkennende reis maken en tegelijkertijd toeristische bestemmingen aandoen.
Omdat je gelijk al onderdak zoekt is dit misschien niet echt iets voor je, maar als je avontuur zoekt is het misschien wel leuk om dit door te spreken.
ps: Ik lees nu pas dat je volgens je eigen bericht al in het land bent (of al geweest) dus wellicht komt dit bericht te laat aan.
Laat maar iets weten als je interesse hebt.