Hallo,
Net even ten zuiden van parijs in de Loiret (goed bereikbaar per weg en ov) ben ik bezig met het restaureren van een Chateau. Daarvoor zoek ik:
(1) Vrijwilliger(s) voor ontginnen park. Park is jarenlang vewaarloosd, en heeft wat inzet nodig om het weer toonbaar te krijgen. Daarnaast wordt er een Potager (moestuin) ontgonnen, helemaal in de franse stijl, en erg eco/bio gericht.
(2) Vrijwilligers gezocht voor verbouw chateau. Chateau is eveneens jarenlang verwaarloosd, ook daar voor zoek ik diverse vrijwilligers. Met en zonder ervaring. Het bijzondere hiervan is dat ik heel veel chateau restauraties afweet, en een aantal ateliers bij het chateau heb vol met grote, oude en nieuwe machines om eea te kunnen realiseren.
(3) Voor mijn werk kom ik regelmatig op andere chateaux, daarvoor zoek ik iemand die mij helpt met het bekijken en onderzoeken ervan. Dè manier om in de gesloten wereld van (privé) chateaux te komen.
Het is momenteel nog geen super-de-luxe entourage, daarentegen is het wel een unieke ervaring.
Laat maar van je horen,
Edward