Vrijwilliger op een schitterend kasteel in Frankri

Proef de Franse cultuur en kom werken als vrijwilliger op Château du Magnet in frankrijk, vlakbij Chateauroux. Het kasteel en landgoed van ca 65 hectare vergen een heleboel onderhoud. Om de gasten op het kasteel te ontvangen is er veel voorbereiding nodig. Vrijwilligers zijn het hele jaar welkom, Er zijn diverse gebieden waar je als vrijwilliger van start kunt gaan, denk maar eens aan het restaurant, de kamers, de tuinen, de moestuin, maar ook schilders, elektriciens of bijvoorbeeld houthakkers kunnen we goed gebruiken. Je bent in principe vrij te bepalen hoeveel uur per dag je wilt werken, je eigen bijdrage is daarvan afhankelijk. Je verblijft bij ons in het kasteel, de bonnekamers, de kamers waar in vroeger tijden de vaste medewerkers van het kasteel verbleven. Ontbijt, lunch en diner doe je samen met de bewoners en de gasten van het kasteel.

Wil je meer informatie stuur ons dan een e-mail waarin je schrijft waarom je bij ons wilt komen en wanneer je wilt komen, en welke werkzaamheden je het meest aanspreken. Wij sturen je dan alle informatie toe en uiteraard beantwoorden wij al jou (eerste) vragen. Overigens hoef je niet je best te doen om al frans te spreken, want wij spreken ook gewoon Nederlands. Overigens kun je als je dat wilt ook volop de franse taal leren.

We hopen snel van je te horen.

De bewoners van Château du Magnet !!

Maarten.hendriks@chateaudumagnet.info

ps: kijk maar eens op www.chateaudumagnet.info

Hallo,

Wij zijn twee zussen van 19 en 16 jaar. We zijn druk opzoek naar werk in de zomermaanden. Het lijkt ons heel erg leuk om in en om een kasteel te werken. De werkzaamheden die ons het meeste aanspreken zijn in de buitenlucht, maar we vinden het ook geen probleem om binnen werkzaamheden te verrichten. We zijn bereid om de handen uit de mouwen te steken.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,

Irma en Dorien

Hallo,

Ik ben Daphne, en ik ben 18 jaar oud. Het lijkt me heel erg leuk om vrijwilligerswerk te gaan doen bij jullie in het kasteel. Ten eerste omdat het me een geweldige uitdaging lijkt. maar ook om mijn frans te verbeteren. Het lijkt me leuk om in de tuin te werken of in het restaurant. Ik heb horeca ervaring en doe op dit moment de opleiding sociaal cultureel werk theater. Als je terug mailt, dan kan ik mijn cv sturen, eventueel een foto en verdere gegevens. Hoop wat te horen :smiley:

Hallo,

Ik ben Daphne, en ik ben 18 jaar oud. Het lijkt me heel erg leuk om vrijwilligerswerk te gaan doen bij jullie in het kasteel. Ten eerste omdat het me een geweldige uitdaging lijkt. maar ook om mijn frans te verbeteren. Het lijkt me leuk om in de tuin te werken of in het restaurant, maar als het iets anders wordt maakt het mij ook niet uit. Ik ben flexibel en heb geen probleem met steving doorwerken. Ik heb horeca ervaring en doe op dit moment de opleiding sociaal cultureel werk theater. Als je terug mailt, dan kan ik mijn cv sturen, eventueel een foto en verdere gegevens. Hoop wat te horen :smiley: