Vrijwilligerswerk Dominicaanse Republiek

:blink:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikt project op de Dominicaanse Republiek om vrijwilligerswerk te doen. Ik wil hier rond januari heen, voor ongeveer 4,5 maanden en wil deelnemen aan een sociaal project ; bijv; werken met kinderen, of werk projecten met vrouwen, enz.

kan iemand mij een tip geven? wie heeft er op de dominicaanse republiek in de sociale sector gewerkt???

alvast bedankt!

Kijk eens op www.icanederland.nl

Officieel doen ze minimaal 6 maanden… maar er zijn uitzonderingen mogelijk! Wees er wel snel bij, want de cursus begint al op 24 juni!!

Hey,kheb eens een vraagje.
Dit schooljaar moeten wij een eindwerk maken en ik heb het onderwerp “Animator in de dominicaanse republiek” gekozen. Dus eigelijk ga ik een deel over de dominicaanse bespreken en een apart onderdeeltje over animators.
Maar weet iemand eigelijk een site waar wat meer informatie over een animator te vinde is…Of je er een cursus voor moet volgen,welke talen je allemaal moet kunnen spreken,of er veel werk in is te vinden…
Mijn zus vertrekt binne een weekje naar daar en kheb haar gevraagt of ze daar wat animators zou kunnen interviewen,dus dat komt allemaal wel goed van pas maar wat de term animator juist inhoudt vind ik niet zo snel op het internet.
Zou iemand mij misschien een beetje op weg kunnen helpen?
Alvast bedankt

ik ben nu 16 en ga dit jaar voor me diploma.
en zodra ik die gehaalt heb wauw ik eerst een paar maandje spaanse les nemen, en daarna een jaartje ofzo vrijwilligers werk doen in de dominicaanse republiek. Ik schrijf nu van de domincaan en ben er nu voor de 2de keer.
Heeft iemand tips voor een organisatie die dit doet , ik zou graag met een groep zijn ofzo.

neem eens contact op met Hennie. Zij is nederlandse en heeft een clinic opgezet in Maimon. Je kunt met haar in contact komen via shdr.nl
succes