Vrijwilligers op kaasboerderij in Zuid Frankrijk

We zoeken een vrijwillig(st)er op ons kleinschalig, biologisch melkveebedrijf met kaasmakerij. We zijn een nederlands sprekend gezin en wonen aan de voet van de Pyreneeën in zuid-frankrijk.
Tegen kost en inwoning werk je ong. 6 uur per dag (1 dag per week vrij) samen met ons mee. Je helpt mee met de verzorging van de koeien, kalfjes en varkens en in de kaasmakerij. Je hoeft geen ervaring te hebben, als je maar enthousiast bent. Over het algemeen heerst er een goede sfeer .
Er zijn meerdere vrijwilligers, ieder heeft een eigen (eenvoudige) kamer en we eten altijd gezamenlijk.
Als je zin hebt in het buitenleven voor minimaal 1 à 2 maanden, neem dan contact met ons op:

Adres :
Familie ufkes
“Soulere”
09130 Sieuras
Frankrijk
tel : 00 33 (0)5 61 69 84 80.
mail : [EMAIL=“soulere.ufkes@wanadoo.fr”]soulere.ufkes@wanadoo.fr

Dat klinkt wel heel erg goed! Mag ik vragen voor welke periode, welke maanden, jullie vrijwilligers zoeken? Ook in de wintermaanden/voorjaar?

Eind winter, begin voorjaar heb ik namelijk 1 a 2 maanden de tijd om te komen helpen! Ik doe een agrarische opleiding en heb enige ervaring met kaasmakerij.

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groeten.

Ik ben een leerling van de vrije school zeist. (16 jaar)
wij moeten van onze school eind februari en begin maart 2010 stage lopen.

Ik vroeg me af of ik, en een vriendin, bij jullie op de boerderij stage kunnen lopen?
Voor 2 of 3 weken.
Wij zijn harde werkers en willen jullie graag helpen.
Ik hoop dat het lukt, want het lijkt mij erg leuk.

vriendelijk groet Anne-Lara