Vrijwilligers gezocht voor Burkina Faso

Wij hebben vrijwilligers nodig in Burkina Faso. We hebben verschillende projecten: werken in een weeshuis, wildlifeprojecten, lesgeven op school, werken in het ziekenhuis en nog veel meer.
Wel moet je al een beetje frans spreken.
Kijk eens op www.vrijwilligburkinafaso.nl

heeft iemand ervaring met vrijwilligerswerk burkina faso?? ik ben me momenteel aan het orienteren op wat ik precies wil en met welke organisatie! heeft iemand ervaring met deze organisatie? groetjes nadine

Ik heb me vorige week ingeschreven bij vrijwilligburkinafaso om naar Burkina Faso te gaan. Het vrijwilligerswerk zelf zit er natuurlijk nog niet op maar ik heb wel de indruk dat de organisatie kleinschalig, gezellig, persoonlijk en correct is…

Hoi Nadine,

Als je geinteresseerd bent in vrijwilligerswerk in een frantalig land, kijk dan ook eens op www.travelactive.nl Ik benz elf via deze organisatie naar Benin geweest namelijk. Echt een onontdekte parel in West-Afrika! Hele vriendelijke mensen die proberen hun land te ontwikkelen en daar veel hulp bij kunnen gebruiken!
Ik heb daar een ongelofelijke tijd gehad, misschien ook wat voor jou? Verder was ik ook erg tevreden over Travel Active, hele aardige en vriendelijke mensen, die je echt goed begeleiden.

Als je nog vragen hebt over vrijwilligerswerk, kan je altijd mailen. [EMAIL=“marijekoeman@hotmail.com”]marijekoeman@hotmail.com

Groetjes Marije