Wij zijn bezig met het slopen van alle oude delen die vervangen moeten worden in een oud portugees boerenhuisje en gaan daarna van start met de wederopbouw, vrijwilligers gezocht om ons te komen helpen. Ben je handig, weet je iets van isolatie, daken maken, zonne energie, alternatieve verwarmingsmethoden, ouderwetse bouwtechnieken en ben je niet bang je handen vies te maken? Neem dan contact met ons op. Vrijwilligerswerk in ruil voor kost en inwoning (zeer goede maaltijden) en een gezellige tijd, ook hard werken!
Zie voor onze plek www.quintadafonte.nl
Liedewij en Jolein
Quinta da Fonte, Figueiro dos VInhos, Portugal
stucadoor nodig?
vragen kost niets.
h.moorren@gmail.com
Hallo Henk,
Zoals ik in mijn advertentie beschreef hebben we mensen nodig die handig zijn met van alles en nog wat, ja dus ook met stuucen, maar niet uitsluitend een stucadoor, want er zijn zoveel dingen die moeten gebeuren en eerst moeten er vloeren en daken gemaakt worden. Ben je op zoek naar vrijwilligerswerk en spreekt onze advertentie je aan, laat me dan wat meer over jezelf weten, zoals wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses, waarom wil je dit vrijwilligerswerk gaan doen, hoe oud ben je, wanneer ben je beschikbaar, heb je eigen vervoer… kortom, geef me dan een beeld van wie jij bent?
Groet, fijne kerst, liedewij
Quinta da Fonte