Beste lezers,
In februari ben ik voor 2 maanden naar Thailand gereisd, waar ik een meisje heb ontmoet. De tweede maand ben ik eigenlijk niet van haar zijde geweest, en heb zelf een paar weken bij haar thuis gelogeerd. Ik trok het niet om weer in Nederland te zijn, heb wat gewerkt en ben 5 juli weer vertrokken voor een maand. Weer een fantastische vakantie, waanzinnig verliefd en kunnen eigenlijk niet meer zonder elkaar. Maar het geld is op, en ben nu weer sinds een paar dagen terug.
Ik ben 22, heb een eigen bedrijf (webdesigner/programmeur), maar weet niet precies wanneer ik het me kan veroorloven om terug te gaan. Ik hoop er volgende keer heel wat langer te blijven, misschien in een hotel maar het liefst huur ik een woning. Ik zou mijn werk mee kunnen nemen (wel erg lastig werken, maar ik heb alleen een laptop nodig), of daar nieuw werk vinden. Eigenlijk maakt het me niets uit wat ik doe en waar ik zit, als ik er maar ben.
Ik sta ook open voor andere oplossingen, haar hier heen halen of allebei naar een ander land verhuizen. Ik ben niet gelukkig in mijn eentje, en voel me lichtelijk wanhopig…
Ik ben hier al een tijdje mee bezig, en weet dat het erg lastig is om voor elkaar te krijgen. Ik hoor heel graag jullie suggesties en ideeën.