Mijn vriend en ik willen 15 sept. op vakantie met de bestelauto naar Ibiza, heb het uiteraard opgezocht maar het is mij onduidelijk wanneer je kunt reserveren (dit lukt namelijk niet) en wat nauw de goedkoopste overtocht is, want ik zag al bedragen van 600 euro en dat is best veel. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij uit de brand helpen?
http://www.euromer.com/pdf/2006/TARIFS/TRASMEDITERRANEA/BALEARES/brochure2008.pdf
Op deze site staat ergens dat, bij reservering lang vooraf, er 75% korting gegeven wordt. Mogelijk moet je daar voor bellen. Ik heb een uurtje gezocht, en de goedkoopste die ik tegenkwam was €500. Da’s nog een hoop geld.
Waarom vliegen jullie niet gewoon. Dat is een heel stuk goedkoper, en van het prijsverschil huur je een aardig huisje op Ibiza.
Succes, Plutarchis.
Ik ga het even uitzoeken. vorig jaar zijn we gaan vliegen (via Weeze) en dat is inderdaad een stuk goedkoper, maar het leek ons leuk om dit jaar op een camping te gaan staan en dan is het wel handig om al je tent spullen mee te nemen in de auto. Ook handig om een auto te hebben op Ibiza eentje huren was daar ook al niet goedkoop. Maar het blijft toch wel erg duur met de ferry.
Bedankt voor het uitzoeken en de informatie.