vraag

Hallo Iedereen op dit Forum,
Voordat ik mijn vraag stel zal ik mij kort voorstellen.
Ik werk als freelance fotografe, voornamelijk voor het Parool, ANP en de Trouw.
Daarnaast maak ik onder andere foto’s voor Vrij Nederland, Humanitas, het Aidsfonds, Het Alzheimercentrum, Maatwerk, de Psy, Vluchtelingenwerk, Vereniging Nederlandse Gehandicaptenzorg en KWF. Mijn maatschappelijke betrokkenheid is zichtbaar in mijn foto’s.
Mocht je foto’s van mij willen zien, mijn website is: www.monavandenberg.nl. Dit jaar ben ik door Erwin Olaf in het vakblad Focus vermeld als nieuw Nederlands Talent.

Samen met Fredérike Geerdink, correspondente in Turkije, wil ik een portrettenreeks met interview maken van Nederlandse vrouwen die zich hebben gevestigd in Istanbul en het islamitische geloof aanhangen.

Mijn vraag is of mensen hier aan mee willen werken of mij in contact kunnen brengen met vrouwen?

Hoor het graag!
Hartelijke groet,
Mona
0614978771

Jammer dat ik in Mersin woon en niet in Istanbul!
Hopelijk vind je alsnog de vrouwen die je zoekt
Succes!

Leuk dat je reageert!
Ik zoek drie Nederlandse vrouwen en als die allen in de buurt van Mersin wonen, geen probleem. Ben niet gebonden aan Istanbul, alleen heb ik geen tijd om het hele land door te crossen voor drie portretten. Dus als je nog meer Nederlandse vrouwen kent, hoor ik het graag!!
groet Mona

Ik weet dat er op het forum van www.seni-seviyorum.nl diverse bekeerde moslima’s zitten en er wonen er zeker twee in Istanbul. Dus misschien kun je die via dat forum benaderen of ze belangstelling hebben.

dank je voor de tip!!