Hoi redactie,
Sinds een paar dagen kan ik mijn google zoekopties voor afbeeldingen niet meer gebruiken,so what hoor ik jullie denken op de achtergrond.
Maar ik gebruik google afbeeldingen om mee tedoen aan de"grote Zoekplaatjestopic "
Ik klik op het plaatje van de zoekopdracht,dan kopier ik de Url om hem daarna op te zoeken via google.
Afbeeldingen het blauwe “cameraatje icoontje”,en daar kopier ik de url in.
Maar er gebeurd niets,aan wat kan aan dit liggen,heb mijn cash en cookies verwijderd tervoren,maar zonder resultaat.
De zoekopdrachten op google internet die werken,alsook de gewone afbeedingen,maar juist het zoeken met url en kopieren in het camera icoontje werkt niet.
Graag wat technische info aub?
groetjes:georges.:dag:
Was het niet de bedoeling dat je zelf moeite deed in het topic, in plaats Google te misbruiken? ![]()
Ik heb het geprobeerd, hier werkt die Google functie gewoon (ik kende 'm nog niet, wel cool inderdaad).
Welke browser gebruik je ook-al-weer? ![]()
Ik gebruik Internet exployer,Jurjen!
Ter info; In Firefox en Chrome werkt dit naar behoren.
Had overtijd crome gedownd load,één en al ellende verschillende virussen binnengekregen,hebhem eraf gekipperd zaan!
Das raar dat jij kan reageren in mijntoipc op de helpdesk,hebben ze dit veranderd zodat iedereen kan antwoorden?
Nu zou graag willen dat mijn problemen met de zoekopdrachten werden opgelost zodat ik ook mijn kans kan maken op de grote zoektopic.
groet:georges.
Hier op het werk (Internet Explorer 8) werkt het ook niet. Klik me suf op “search”, maar er gaat niets vooruit.
Microsoft IE houdt zich niet aan internationale standaarden voor webscripting en houdt er een eigen standaard op na. Wellicht heeft het daar mee te maken…
En wat nu Jurjen?
Ik zou dus een andere browser downloaden. Wat niet werkt op Internet Explorer, werkt niet. Daar kun je zelf vrij weinig aan doen lijkt me. Als je met Chrome zoveel problemen binnen hebt gekregen moet je die maar niet opnieuw downloaden. Overigens is het vreemd, ik gebruik ook Google Chrome en ik heb nergens problemen mee of mee gehad. Verder: Opera en Firefox zijn ook goede browsers. Of de zoekfunctie bij Opera ook werkt weet ik niet zeker, maar bij Firefox werkt het.
Nou we zullen dat eens proberen(firefox) Danechka!
Hopelijk is daarmee het probleem opgelost,nu zelf heb ik internet explorer8,kan alles zoeken met google behalve de zoekfunctie van het “beruchte camera icoontje” werkt niet.
Bedankt voor je reactie,
greetings
georges.:dag:
Succes Georges!
Firefox gebruik ik zelf ook, en ik heb er geen problemen mee.
En geen dank, ik hoop dat het je helpt.
Nu sinds enkele dagen gebruik ik Mozilla Firefox als browser,maar moet dikwijls wachten dat deze browser de pagina’s van wwz oplaad,aan wat kan dit liggen?
Dit had ik niet tervoren met Internet Explorer.
graag aub technische ondersteuning!
groetjes,georges.
Ixke klaagte gisteren ook al over het trage laden van pagina’s. Zou de forumsoftware iets tegen Belgen hebben? ![]()
Maar nu zonder gein: was het alleen gisteren? Want voor Ixke werkt het ook weer goed vandaag.
Hier gaat alles soepel via FireFox (met ca. 40 andere tabbladen open).
Laden andere websites ook traag? Of enkel WereldWijzer?
Probeer eens http://www.medicity.nl en http://www.voipto.nl
Enkel wereldwijzer,na een paar pagina’s blokkeer het spel en moet ik wachten tot de pagina is geladen.
Neen firefox is eerlijk gezegd geen verbetering.