Voorstelronde

" Voorstelronde!" " Oke, oke, ik zal beginnen en als er dan 1 schaap over de dam is…"

Om gelijk met de deur in huis te vallen…Ik ben student aan de amsterdamse theaterschool. Dit is mijn tweede studie en daarom krijg ik geen studiefinanciering en is de fee hoger dan voor de meeste studenten. Mijn doel voor deze zomervakantie (2 maanden) is daarom zoveel mogelijk geld verdienen zodat ik mijn volgende studiejaar kan betalen. En het leukste zou natuurlijk zijn als ik dit kan doen in het buitenland, zodat je in de vrije uren vakantie kunt vieren!

Ik wilde als eerste naar landen die op mijn verlanglijstje staan, zoals Australi"e, Japan of China. En daar zoek ik ook meer info over, maar ik houd ook mijn ogen en oren open voor kansen dichter bij huis (Spande, UK, Duitsland, Zweden, Noorwegen etc). Ik ben afgestudeerd in de biomedische wetenschappen en ben entertainer (danser, acteur, zanger) dus mocht iemand daarin iets weten, graag!

Dat was m! Mocht iemand extra tips hebben of websites of (directe contacten!), dan hoor ik dat graag!

Groeten,

Maximus

Hoi Maximus,welkom op wereldwijzer!
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot,dan kan je altijd een oproepje posten in het reisgenoten forum.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.