Beste allemaal,
Ik ben een deeltijdstudente Maatschappelijk werk en dienstverlening en ik overweeg om volgend jaar een periode in het buitenland te gaan stagelopen. Met behulp van dit forum wil ik zoveel mogelijk informatie verzamelen en de ervaringen van anderen ontdekken.
Ik hoop dat hier mensen zijn die mij hun ervaringen willen vertellen en mij goede tips kunnen geven. Lees gerust de andere berichten die ik al heb geplaatst. Daar kun je meer lezen over waar ik naar op zoek ben.
Heb je soortgelijke plannen? Of heb je een leuk reisverhaal te vertellen? Reageer gerust!
Groetjes!
Hoi IP1988,welkom op wereldwijzer!
Eind september (exacte datum binnenkort bekend) kom je in 1 dag alles te weten over studeren, stage lopen, werken en reizen in het buitenland. Een evenement waar meer dan 30 organisaties de handen inéén slaan om al jouw vragen over studeren, stage lopen, werken en reizen in het buitenland te beantwoorden. Je kunt spreken met studenten die je voor zijn gegaan over hun ervaringen, vele presentaties volgen en aan workshops deelnemen.
In het kort
Wat: Regionale Voorlichtingsdag Studie, Stage, Werk & Reizen Buitenland
Waar: Amsterdam (exacte locatie volgt)
Wanneer: eind september (exacte datum wordt binnenkort bekend gemaakt)
Voor wie: alle studenten en scholieren die een uitdaging in het buitenland aan willen gaan.
Natuurlijk kan je ondertussen altijd terecht met je vragen op het Stage Buitenland Forum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.