Hallo allemaal,
ik ben Annemie en heb mijn man “al reizend” leren kennen. Hij is namelijk een trekking gids uit Nepal, ik ben Belgische en was toen … op trekking! :kus:
Een klein jaar in Nepal, waarbij ik het land verkende, vrijwilligerswerk deed en een groot deel van de tijd bij zijn (en nu ook mijn) familie woonde, en we elkaar dus goed konden leren kennen. Ondertussen enkele jaren verder en wonen we met ons zoontje Wirt in België. We hopen in de toekomst naar Nepal te kunnen verhuizen.
Sinds vorig jaar helpen we ook mensen op weg die zelf op trekking willen gaan in Nepal, of die gewoon in dit prachtige land willen reizen. Iedereen die hierin interesse heeft mag ons contacteren of kan eerst een kijkje nemen op www.treknepal.be
Alles heel ongedwongen en vrijblijvend, omdat we gewoon hier onze job doen, natuurlijk af en toe naar onze familie in Nepal reizen en het steeds leuk vinden om reizigers aan te sporen om nieuwe horizonten te verkennen! Want, als je man trekkinggids is, kan die bij een ‘saai’ leventje in België wel wat uitdaging gebruiken!
Veel groetjes aan iedereen en hopelijk kunnen we de mensen aansporen om dit mooie land te gaan ontdekken!