Voorstellen

Mijn naam is Kevin, ben 29 jaar en kom uit de stad achter de duinen, Den Haag. HBO op de Haagse Hogeschool afgerond. Woon samen met mijn vriendin, die voor de klas staat.
Ik kom al een tijdje op dit forum en plaats hier en daar ook wat vragen of adviezen.
Mijn hobbies zijn vooral: Muziek en alles wat met reizen te maken heeft.
Ik heb al best veel landen gezien maar het echte rondreizen is pas sinds een paar jaar als erin geslopen.

Bestemming waar ik zo nu al geweest ben: New York, Zuid Afrika(maar dan alleen kaapstad en johannesburg), Dubai.
De reizen die ik heb gemaakt zijn geweest door:
Azie: Thailand, Laos, Cambodja, Myanmar, Vietnam, Maleisie en Singapore.
Midden Amerika: Mexico, Guatemala, Belize en Honduras.

Uiteraard heb ik nog een hele grote wish list, onder anderen Nicaragua, Costa Rica, Panama in Midden Amerika. Het jammere is dat dit in de zomervakantie moet en dat het daar dan regenseizoen is, wat ik echt niet chill vind.
Colombia lijkt mij ook geweldig en verder het Noorden van India en Tanzania en Kenia zijn voor mij ook ‘’ je moet er geweest zijn’’ wensen.
Alsmede Peru, Chili en Bolivia lijkt mij ook erg mooi en gelukkig is de zomervakantie dan daar juist weer goed voor heldere luchten.

Ik hoop dat ik voor andere leden van waarde kan zijn door het geven van informatie waar ik vaak zelf ook naar op zoek ben.

Hoi Kevin, welkom op Wereldwijzer! Je hebt een mooie wishlist inderdaad. Om je een beetje op weg te helpen wil ik je op ons Zuid-Amerika forum wijzen, van daaruit is het makkelijk navigeren tussen de diverse landen.

En mocht Het tijd zijn voor je Kenia-reis, neem dan gerust contact met mij op! Ik woon hier aan de zuidkust en kan/wil je gerust helpen met al je vragen, safari’s, kennismaken met het lokale leven enz. Veel plezier bij je overige reizen! :wink:

Groetjes uit warm en zonnig Kenia!

Via Wereldwijzer app