Voorstellen

Hey hallo reisgeks,

Ik kom mijzelf even voorstellen hier, kwam hier wel vaker maar nog nooit iets geplaatst.

Ben Thomas, 26j en wilde plannen voor de boeg die nog verder uitgewerkt dienen te worden om mijn dromen waar te kunnen maken.

Echter ben ik in de tussentijd al lekker aan het reizen en kan ik ook niet stil staan.
Zo sta ik nu op 20 bezochte landen (waarvan in 2012 en 2013 5 elk), dit is een wat minder jaar, maar daarom pak ik gewoon even Hongarije mee komende maand.

Jullie zullen nog wel verder van mij horen,

Groetjes

Hoi Thomas,welkom op wereldwijzer!

Nou Hongarije is een gastvrij land,in het bijzonder op het platteland, in de kleine dorpen vindt u nog de oeroude, traditionele gastvrijheid terug.
U zult het merken, echt menselijk contact kent geen taalbarrières.
Zag ook al dat je het Hongarije Forum ontdekt hebt hier op wereldwijzer,mooi zo ! :slight_smile:
Succ6 nog met de voorpret,Thomas !
groet,georgessiam.

Ik kwam deze nog tegen, vul hem nog maar even in :slight_smile:

- Reizen, vakantie of emigratie?
Veel reizen (in de vakantie) en als ik vriendinloos wordt denk ik ook emigreren (had het idee, maar voorlopig denk ik niet dat ze mee wil)
- Welke landen heb je al bezocht?
België - Duitsland - Frankrijk - Griekenland - Italië - Kroatië - Luxemburg - Nederland - Portugal - Spanje - Verenigd Koninkrijk - Zweden
Belize - Guatemala - Mexico
India - Oman - Thailand - Verenigde Arabische Emiraten
Kaapverdië
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Brazilië - China
- Naar welk land wil je nooit meer?
Alles 2 hierboven? Anders kom ik nooit aan de 195 verschillende
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
Een zandschilderij? (ben niet zo van de souvenirs)
- Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
In India de stad Mumbai een route uitgestippeld te hebben om met behulp van taxi’s een rondje langs de bezienswaardigheden te gaan.
De eerste taxichauffeur die mij al niet begrijpt (al zegt hij van wel) en mij naar een park brengt (ik wilde naar een park maar vermoede al dat dit niet de goede was gezien de route die hij reed).
Uitgestapt en voor de zekerheid maar een rondje er om heen lopen (dat moest kunnen bij het park waar ik heen wilde)
Maar duidelijk dat dit niet het park was, kwam ik in een soort van betonnen huisjes straat waar je echt het idee had dat je zo een huis binnen liep. erg smal en helemaal verdwaald vroeg ik uiteindelijk maar de weg er uit.
Mijn moeder had mij nooit toegestaan om daar te lopen, en gezien de mensen daar was ik ook de enige blanke die er ooit geweest was. SUPER!
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Je moet overal het beste van maken, slechte dingen maak ik niet mee
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
KLM, heb ik tenminste een beetje beenruimte
- Mijn minst favoriete luchtvaartmaatschappij is…
Easyjet (tochtje naar Manchester was lang zat, kreeg last van mijn rug van de krappe beenruimte
- Mijn favoriete luchthaven is…
Stockholm Arlanda Airport, niet omdat het luxe is
Totaal niet, moest nog avond eten. Maar het enige wat er te vinden was waren de broodjes van de Starbucks, maar daar heb ik wel enorme lol gehad met een van de werkneemsters
- Mijn favoriete land is…
Van waar ik geweest ben heeft India toch meeste indruk gemaakt
- Mijn favoriete stad is…
Los Angeles (nooit geweest, maar dat is gewoon mijn stad)
- Mijn favoriete reisorganisatie is…
Mambo travel.
Verschillende reizen mee gemaakt, erg leuke jonge organisatie met avontuurlijke reizen
- Wat zijn je hobby’s?
Volleybal, fietsen (hardlopen in de winter) en natuurlijk reizen
- Wat wil je verder nog kwijt?
Mijn bacterie (gewoon opgelopen in NL hoor)