Voorstellen

Hallo,

Bij deze wil ik mij even voorstellen op dit forum.

Ik ben Barry, van juli 1984 en ben net als iedereen hier reislustig. Landen die ik inmiddels op mijn lijstje heb mogen bijschrijven zijn:
Noorwegen, Finland, IJsland, Maleisie, Thailand, Egypte, Turkije, Griekenland, Kroatie, Slovenië, USA, Portugal, en een aantal maal op wintersport in Oostenrijk en Frankrijk. Vooral de landen in Scandinavië hebben veel indruk om mij gemaakt. Ik ben maak graag actieve rondreizen in landen waar ik ben en kan vooral erg genieten van de wonderen der natuur die de wereld te bieden heeft. Dit jaar staat er een 4 weken durende reis naar Kenia gepland en we hopen daar de jaarlijkse migratie te kunnen bewonderen.

Groet,
Barry

Hoi Barry,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat mooie landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen overThailand,ook in het noorden geweest?
In iedergeval kan je altijd met je tips terecht op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Barry!
groet,georgessiam.

Hey Georgessiam…Thailand is goed bevallen. Een erg fijn land met erg vriendelijke mensen. In het noorden zijn we ook geweest. Zo waren we tijdens het Thais nieuwjaar in Chiang Mai, wat een gekkenhuis :wink: Geweldig hoe de mensen het daar beleven…ik ben geen moment droog geweest in de 3 dagen dat ik daar was. Helaas van het oosten minder kunnen zien, maar dit ga ik nog een keer combineren met Cambodja en Vietnam (als de tijd en de financiën er zijn ;-P)

Jambo jambo!
Wat leuk dat je naar Kenia komt! Kom je met je gezin? En wat zijn je plannen? Ik woon hier in Kenia vlakbij Diani beach dus mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op! Ik heb je ook een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie!

Kwaheri! (Tot ziens)

Via Wereldwijzer app

Hodi!

Inmiddels al een bericht terug gestuurd. Nzuri!

Nou Chiangmai is gewoonlijk mijn uitvalbasis om andere plaatsen in het Noorden te ontdekken.
Het Isan gedeelte (oosten) moet je beslist bij gelegenheid eens bezoeken,in sommige dorpjes staat precies nog de tijd stil.
Ook de vriendelijkheid van de mensen kan je niet vergelijken met de mentaliteit in bevoorbeeld Bangkok(dag en nacht verschil)