Voorstellen

Hallo allemaal!

Ik ben Manuela ben 23 jaar en ben verhuisd van Limburg(Brunssum) naar engeland(Sunderland),

Ik heb de grote stap te verhuizen naar engeland samen gemaakt met mijn 2 trouwe viervoetertjes Dino 6 jaar jack russel kruising en Boef 7mnd een chihuahua.

Wij zijn verhuisd eind maart en hebben het tot nu toe heel erg naar ons zin!

Wij hopen meer mensen uit nederland in deze omgeving te leren kennen.

xx Manuela, Dino & Boef:dag:

Hoi Manuela,welkom op wereldwijzer !
Hoe ben je op het idee gekomen om te verhuizen naar Groot Brittannië?
Kan je je dagen goed vullen en heb je al een vriendenkring opgebouwd ondertussen?
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het ** Groot Brittannië Forum** hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hey Georgessiam,

De keuze was snel gemaakt of vriendjelief naar NL of ik naar engeland! Aangezien ik engels spreek en daarnaast ook duits en frans leek het ons beter dat ik zou verhuizen omdat ik met mijn talenkennis + hoge opleiding ik meer kans zou hebben op het vinden van een baan.

Vriendenkring begint al aardig de mensen zijn heel vriendelijk en hebben dan ook echt voor een warm welkom gezorgt… het enige waar ik maar niet aan kan wennen is… het voedsel… ik mis de nederlandse gevarieerde keuken heel erg haha!

Ook ben ik een enorme liefhebber van paprika chips en laat ik die hier niet kunnen vinden!:frowning:

maar voor de rest hebben ik en mijn hondjes onze draai hier uitstekend gevonden!

xx

Manuela