Hoi allemaal,
Mijn man en ik houden allebei enorm van reizen. We hebben elkaar ook op een reis (door Canada) leren kennen. We hebben op dit moment een voorkeur voor de VS en Canada. Dit jaar staan Alaska en Canada op het programma. We hebben in de 3 jaar hiervoor (2011-2013) telkens een maand door de VS of de Combi VS-Canada gereisd. In 2008 was onze Canada-reis waar we elkaar ontmoet hebben en in 2010 gingen we op huwelijksreis naar New York. Voor 2008 nog (alleen aangesloten bij een groepsreis) naar Rusland (2007), China (2006) en de VS (2005) geweest.
Verder doen we de laatste tijd ieder jaar een stedentrip met een groep vrienden (7 of 8) - Dublin, Budapest, Kopenhagen en dit jaar Rome. Als laatste ben ik nog veel in Oostenrijk op vakantie geweest (jeugd, 2009 & 2010 met m’n man) en heb vroeger ook al meerdere steden (Londen, Parijs, Wenen, Berlijn, Praag, Brussel etc.) bezocht.
Reizen is een passie… ik merk alleen dat ik nu onze 2 katten ouder worden het moeilijker vind ze een maand alleen te laten, omdat ik weet hoe vervelend (eenzaam, omdat een oppas maar even langskomt) ze dat vinden.