Ik ben Leon, 30 jaar en 4 jaar geleden besmet geraakt met het Afrika virus, daarnaast ook gek op fotograferen. Na een groepsrondreis door Zuid-Afrika en een individuele reis naar Limpopo ben ik nu vooral op zoek naar een reis met veel safari en foto mogelijkheden. Dit hoeft niet speciaal in Zuid-Afrika te zijn, ook Namibië, Botswana en Tanzania staan op het verlanglijstje. Ga liever niet alleen dus als er iemand dezelfde interesses heeft stuur me dan een berichtje.
Hoi Leon,
Jammer dat Kenia niet op je lijstje staat! Je kan hier prachtige plaatjes schieten, maar ook de bevolking is zo super vriendelijk en gastvrij dat je je direct thuis zult voelen.
Ik woon hier nu een paar jaar aan de zuidkust, in Ukunda, en zou je natuurlijk kunnen helpen met je voorbereidingen. Helaas kan ik niet met je mee op safari, vanwege de financiën, maar ik weet wel wat betrouwbare, goede kantoortjes hier, alsook verschillende soorten accommodaties ed. Dus neem gerust contact op als je toch eens besluit dit prachtige land op te zoeken!
Veel plezier op je komende reizen!
Groetjes Marriëtte
Via Wereldwijzer app