Voorstellen

Ik heb me net geregistreerd op deze site en zal me, op verzoek, even voorstellen.Ik heet Marian en heb, samen met mijn man,sinds kort de tijd om meer te gaan reizen.
We zijn in 2009 naar Zuid Afrika geweest en plannen nu een reis naar Indonesië.Mijn dochter woont op Gili en naast een bezoek aan haar willen we meer van de omgeving zien.De rugzakken zijn al aangeschaft.
Tussen de verre reizen door rijden we met onze camper door Europa en hebben al heel wat landen gezien.
Ierland, Engeland en Schotland staan nog op ons verlanglijstje, net als Portugal.We willen veel natuur zien en het liefst de lokale bevolking leren kennen.Toeristische attracties en strandvakanties zijn niet (meer) aan ons besteed.Fiets- en wandelroutes, al of niet via GPS, en geocachen heeft wél onze belangstelling.

Hoi Marian,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie plannen hebben om door Indonesië te backpacken !
Natuurlijk is het een must om de Borobudur en Prambanan te zien maar er is zoveel meer te zien in Indonesië.
Lees je echt goed in hou er rekening mee dat het niet alleen een groot land is maar dat vervoer daar langzaam gaat.
Verdere vragen kan je stellen op het Indonesië Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen, Marian !
groet,georgessiam.