Ik ben Gerd-Jan en ben 24 jaar oud.
Ik heb net mijn S.A.W. diploma gehaald en daarvoor heb ik mijn cios diploma gehaald en wil op avontuur en wil graag werken in het buitenland.
Ik probeer via deze weg iemand te vinden die mijn informatie kan geven over een perfect plek waar je veel goeie werkervaringen op kan doen.
Ik hoop dat ik die gene hier vind die betrouwbaar is en mij alles kan en wil vertellen over die ene zo speciale plek.
Hoi Gerd-Jan,welkom op wereldwijzer!
Werken in het buitenland staat altijd goed op je cv,werkgevers zien namelijk dat jij letterlijk grenzen durft te verleggen.
Heb je een reguliere opleiding gevolgd en wil je buiten Nederland aan de slag, informeer dan of je diploma’s geldig zijn in het land waar je naartoe wilt. Soms gelden aanvullende eisen voor het beroep waarin je wilt werken. Het is verstandig om je diploma te laten waarderen. Op deze manier kun je beter inschatten je of je geschikt bent voor een bepaalde baan en voor een potentiële werkgever is duidelijk op welk niveau je bent afgestudeerd. De twee instanties die je in Nederland verder kunnen helpen bij de erkenning van je diploma’s zijn Nuffic en de Informatie Beheer Groep.
Indien je van plan bent om het avontuur en werken in Europa te zoeken Gerd-Jan,dan kan je altijd eens surfen op deze vacaturesite.
Of je kan ook altijd terecht met je vragen op het Wonen en werken in het buitenland Forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog voor de toekomst ,Gerd-Jan !
groet,georgessiam.