Al jaren ben ik aan het leren op school, maar ik heb er nu wel een beetje genoeg van. Ik ben van plan mijn diploma voor de zomer van 2006 te behalen en daarna een jaartje in het buitenland te gaan werken. Daarna kan ik altijd nog gaan studeren.
Het maakt me niet veel uit waar ik werk, of wat ik moet doen. Ik vind alles wel goed, maar ik heb wel bepaalde voorkeuren:
Ik zou het erg leuk vinden om naar China/Taiwan/Japan te gaan, omdat ik in de Chinese cultuur geïnteresseerd ben. Ik spreek alleen geen woord Chinees, dut dat kan best een probleem worden.
In Engels- of Frans-talige landen zoals de VS en Canada zou ik ook best willen werken.
Weet iemand iets voor me? Of wil iemand samen met mij op avontuur? Laat alsjeblieft een berichtje achter!
jup, bij Selektmail, post bezorgen… Tja, je moet toch wat doen om geld te verdienen? In Franeker zijn er niet zo heel veel goeie baantjes, vandaar.
Daarnaast schrijf ik voor een jongerenplatform, ExtraFris.nl. Maar dat is vrijwillig.
En als je nog vraagt welke talen ik allemaal spreek: Engels, Nederlands en Fries vloeiend, Frans en Dutis redelijk goed.
Waarom al deze vragen eigenlijk? Ben wel benieuwd…
Ik was zelf ook op zoek naar iets in het buitenland. Inmiddels had ik de site ook al gevonden.
En het kon zijn dat je misschien een sociale opleiding had gedaan, want dan wist ik wel een site voor je!
ligt eraan wat je wilt gaan doen in het buitenland, iets in de toerisme: www.recrajob.nl je kan ook altijd gewoon bedrijven of grote inistanties aanschrijven.