Mijn naam is Martijn en ben 20 jaar. Ik ben student burgerlijk ingenieur (3de jaar) aan de KULeuven, België.
Vorig jaar ben ik samen met een groep vrienden gaan rondtrekken in Schotland, nl. The Great Glenn Way. Sindsdien hebben we de smaak te pakken! We zijn momenteel op zoek naar leuke en avontuurlijke vakanties en dan vooral voor backpacking.
We willen momenteel met de groep nog binnen Europa blijven. Ikzelf zou heel graag willen reizen naar: Australië, Brazilië, Peru, Canada, Polen, Rusland en China. En natuurlijk ook de rest van de wereld in de mate van het mogelijke!
Hoi Martijn,
Welkom op wereldwijzer,
Waarom eens niet gaan backpacken in Noord-Ierland met je vrienden Martijn?
De schoonheid van Noord-Ierland is verweven met een tragisch verleden, een rijke cultuur en de vermaarde hartelijkheid van de bevolking.
Met zijn woeste, verweerde bergen, spiegelgladde meren en weidse kust is het een ideale bestemming voor watersportbeoefenaars, wandelaars, fietsers, trekkers, klimmers en zeilers dit vind je allemaal in het noorden van Ierland!
Misschien is dit iets voor jullie ,bezoeken van grotten als je toch een avontuurlijke vakantie wilt doen.
Grotverkenningen worden in Ierland steeds populairder. Uitstekende mogelijkheden vindt u in The Burren in County Clare, de grotten van Mitchelstown in County Cork, het Cuilcagh gebergte op de grens van Fermanagh en Cavan en in Crag Cave bij Castleisland, County Kerry.
Indien je eventueel vragen moest hebben over Ierland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Ierlandforum hier op wereldwijzer.
Nou suc6 nog Martijn met je backpackingstrips door Europa. Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het landschap in Noord Ierland.