Voorstellen van Sabine @ Work the World

Hai!

Mijn naam is Sabine en ik werk voor Work the World. Wij verzorgen op maat gemaakte medische stages en co-schappen in Afrika, Azië, en Zuid-Amerika.

“You have to leave the city of your comfort and go into the wilderness of your intuition. What you’ll discover will be wonderful. What you’ll discover is yourself.” Dit is waar ik in geloof.

In de 29 jaar dat ik vol enthousiasme door het leven ga heb ik twee keer ‘the city of my comfort’ verlaten. De eerste keer ben ik een jaar in de bruisende wereldstad Barcelona gaan wonen, en de tweede keer ben ik als vrijwilliger afgereisd naar de bush van Botswana: 100% back to basic. Daarnaast heb ik veel gezien van Thailand, Mexico en Zuid-Afrika en staan er nog heel veel bestemmingen op mijn wensenlijstje!

Volg jij een medische opleiding en wil je jouw stage of co-schap in één van deze fantastische landen lopen: Ghana, Tanzania (Dar es Salaam en Arusha), Sri Lanka, Nepal, de Filippijnen en Argentinië.

Hoi Sabine , welkom op Wereldwijzer!

Het openbaar plaatsen van mailadressen is niet toegestaan op het forum, dus die heb ik weer even verwijderd. Dat wil niet zeggen dat we geen lichte promotie via Wereldwijzer toestaan: kijk voor meer informatie en wat wel en niet mag de topics in het forum voor promotie eens door.

Hi Georgessiam,

Sorry, dat wist ik niet! Dank voor de tip en het verwijderen van mijn mailadres!

Groet,

Toch haal ik de post in het Argentinie-forum weg omdat het eenvoudigweg spam is in mijn ogen. En in de richtlijnen zie ik ook het volgende staan:
“- het is toegestaan om een nieuw onderwerp aan te maken voor het plaatsen van informatie, zolang de informatie uniek is op deze site; het is dus niet toegestaan om precies dezelfde informatie 2x op deze site te plaatsen (bijvoorbeeld in aparte subforums)”

Dat rechtvaardigt het verwijderen volgens mij wel. Maar correct me if I´m wrong!