Hoi allemaal,
Ik ben Gerben, 26 jaar. Ik hou enorm veel van reizen en daarom heb ik me maar eens ingeschreven voor wereldweizer. Ik heb inmiddels een aantal landen gehad. Alhoewel deze reizen natuurlijk maar zandkorrels in de zandbak zijn. Na 1 reis in een land, heb je het land nog niet gezien. Alsnog vermaak ik me elke keer weer en geniet ik van de nieuwe ervaringen, nieuwe landschappen, nieuwe gebruiken en culturen en heel belangrijk, de plaatselijke keuken.
Meestal ga ik twee keer per jaar op vakantie. 1 keer per jaar zoek ik de zon op en 1 keer per jaar haal ik mijn snowboard uit de kast.
Op het moment zit ik aan de spaanse zuid/oost-kust in Chiclana de Fronteira. Een heerlijk rustig plaatsje met wit gekleurde dorpjes en zonder massa-tourisme. Pootjes vooruit en bruin bakken.
Nog niet thuis gekomen, ben ik alweer bezig om mijn volgende trip te plannen. Van beroep ben ik verpleegkundige en mijn ambitie is om een half jaar als verpleegkundig vrijwilliger te gaan werken in een ontwikkelingsland. Afrika staat wat dat betreft nog op de eerste plek.
Ik geniet eerst nog even verder van de spaanse zon. Hebben jullie ervaringen die ik niet mag missen? Lijkt me leuk om eens van je te horen!