Voorstellen Marlieke

Hi! Ik ben Marlieke en ik ben nieuw op dit forum!

Ik ga de vragen beantwoorden die werden voorgesteld zodat jullie een beetje een beeld krijgen van mij!

• Reizen, vakantie of emigratie?
    Ik ben dol op reizen! Andere culturen leren kennen, en met lokale mensen in contact komen vind ik echt top. Ik ben voor mijn studie 2 keer naar het buitenland geweest voor een half jaar. 1x naar Amerika en 1x naar Frankrijk, beide was echt geweldig!
    Verder heb ik al veel landen gezien binnen en buiten Europa. Zo ben ik ook al naar China geweest, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika. Emigreren voor een tijdje naar het buitenland, lijkt me best wel leuk!

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
    Japan, Indonesie en Rusland lijken me echt gaaf om nog een keer heen te gaan.

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    De lieve mensen die je in elk land leert kennen!

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    Tot nu toe gelukkig nog geen nare ervaringen gehad!

• Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
    Ik heb geen favoriete luchtvaartmaatschappij. Heb al wel vaak met KLM gevlogen, en die vind ik wel fijn!

• Mijn favoriete land is…
    USA moet ik zeggen. Het is zo veelzijdig!

• Mijn favoriete stad is…
    New York! Naast mijn ontzettende liefde voor reizen, ben ik ook een echte fashionfreak. Dan is New York echt de droom van elk meisje die bezig is met mode. En jeetje wat een indrukwekkende stad!

Trouwens over mode gesproken, ik heb laatst een profiel aangemaakt op STYLIGHT.
Supergaaf fashion community! www.stylight.nl neem een kijkje en vergeet dan niet mijn looks te hearten hihi
http://www.stylight.nl/marliekjes.

• Wat zijn je hobby’s?

Mijn hobby’s zijn dus reizen, en fashion. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om te lezen op het strand. En heb ik heel lang getennist!

Verder heb ik nog niet iets wat ik kwijt wil op dit moment haha, hopelijk hebben jullie nu een beetje een beeld van mij!

Hoi Marlieke

Welkom op wereldwijzer! :slight_smile:

Groetjes Thijs