Voorlichtingsbijeenkomst Commundo

Een nuttige vakantie? Stichting Commundo biedt vrijwilligersvakanties naar ontwikkelingslanden (o.a. Thailand) aan voor iedereen van 18-79.
Meer informatie over de verschillende reizen en ervaringen van een oud-deelnemer hoor je op de voorlichtingsbijeenkomst.
Datum: 12 december
Tijd: 11.00-13.00
Locatie: Verenigingsgebouw “Railzicht”, Barchman Wuytierslaan (geen huisnummer), Amersfoort, grenzend aan het P&R terrein bij het station
Opgave: via www.commundo.nl of 033-4621233

Ik neem aan dat ook de voor Thailand verplichte workpermit aan de orde komt?

ja Commundo ik neem aan dat je dit allemaal goed geregeld hebt want je wil de vrijwilligers toch niet in de problemen brengen

groet dirk :chin:

Net even de website bekeken, maar: dit is punt 1 belachelijk duur, punt 2 wordt er niet gesproken over een werkvergunning oid wat in Thailand een vereiste is, en ik heb het idee dat dit een puur commercieel reisbureau is onder het mom van vrijwilligerswerk.

M.a.w.: ik raad iedereen van harte af om hier aan deel te nemen.

Dit is een post van al even geleden, maar toch wil ik er nog even op reageren. Ik raad het in zee gaan met deze maatschappij ook af. Ik snap niet hoe je aan mensen, die zich graag willen inzetten om anderen te helpen, zoveel geld afhandig kunt maken. Jammer dat een reactie van commundo uit blijft…