voorgoed weg uit nederland  wie helpt.....?

wie helpt me weg uit nederland ,liefst zo ver mogelijk…zoek werk+woning (verblijfplaats)
ben niet veeleisend 34 jaar rook/drink niet wie helpt of heeft er tipzzzz groetjes en alvast bedankt…

Jaarlijks vertrekken meer dan 120 duizend mensen. Vreemd dat je hier zo weinig over hoort. De belastingen en overheidsbemoeienis is hier werkelijk moordend. Investeren in je eigen toekomst is in dit land nagenoeg onmogelijk. Daarom zoeken ook wij mogelijkheden om ons definitief buiten dit land te vestigen en een nieuwe toekomst op te bouwen. Alleen, je moet met enkele gelijkgestemden zoiets ondernemen, want met elkaar sta je sterker dan alleen. Maar vind maar eens gelijkgestemden waarmee je gezamenlijk aan je nieuwe toekomst gaat bouwen. Als dat probleem is opgelost ben ik definitief weg uit dit anti-burgerland.

goeiedag,

ik ben er een jaar geleden gewoon aan begonnen, na een jaartje rondgekeken te hebben. Nu woon ik in uganda, niet dadelijk het paradijs, maar een aantal leuke aspecten zijn wel aanwezig. Als je wil en kunt ondernemen is in een aantal afrikaanse landen nog heel veel mogelijk. In Uganda is nog alles mogelijk qua voedselproductie bvb. Een goeie landbouwer met wat kapitaal en uithoudingsvermogen kan hier fortuinen maken.

lol @ shadowman voor het reageren op een post van 7 jaar oud :wink:

Komt er toch weer leven in de brouwerij

Ja ben inderdaad benieuwd hoe John van Driel het er nu vanaf brengt?

Ikzelf wil ook graag het paradijs opzoeken, dus als je iets weet shadowman, I’m your man