Na een heftige verliefdheid denk ik er over na om (over een tijdje) voorgoed naar mijn Liefde te vertrekken in Antalya…
Zal daar een woning o.i d moeten huren en inkomsten moeten regelen enz enz.
Weet niet hoe dat alles te realiseren.
Wie heeft ook soortgelijke plannen…en wie zou mij hierover wat raad en advies en/of eventuele adressen kunnen geven!!!
Ik ken de Turkse taal niet…spreek wel engels en een beetje duits…hoe kan ik deze “droom” waarmaken.
Inkomsten regelen is niet zo makkelijk. Want als je een baan vind, zal je werkgever een werkvergunning moeten regelen. Die wordt alleen verleend als je iets gaat doen wat niet door een Turk kan worden gedaan. Niet het meest voor de hand liggende dus als je de taal niet spreekt.
Een mogelijkheid is werken voor een callcenter (bijv HCN). Dat is had werken voor weinig geld, of zij een werkvergunning voor je regelen is twijfelachtig (zeggen van wel maar ook echt doen is iets anders). Het is outbound, dus gewoon telefonische verkoop, dat moet je maar liggen. Als je onvoldoende scoort lig er je er zonder pardon uit.
Seizoenswerk via een Nederlands bedrijf is een optie, maar dat is voornamelijk in de zomer. In de winter heb je dus geen werk, en dat zal ook zo zijn voor je vriend.
Ik weet dat ik nu erg negatief klink. Maar ik ben zelf een aantal jaar intensief op zoek geweest naar werk in Turkije, is me niet gelukt. Een collega van mij is begin dit voorjaar naar Turkije vertrokken (Turkse achtergrond, baan in Nederland opgezegd), en die komt nu terug omdat het gewoonweg onvoldoende oplevert om daar te blijven. Namelijk wel seizoenswerk, maar dat is te weinig om in de winter ook van rond te komen.
Mijn verliefdheid is op een getrouwde Turkse man met kind.
Een onbereikbare Liefde dus al wil ik het niet zo duidelijk inzien vanwege mijn heftige kriebels.
We hebben dagelijks contact…ik wou aankomend weekend zelfs naar hem toe vliegen maar M. moet werken en dan zou ik veel alleen zijn…daar begin ik liever niet aan.
Mijn verstand zeg…ff time-out nemen maar ik kan het (tot nu toe niet).
Ik ben ziek thuis van mijn werk door deze hele situatie.
Weet momenteel niet wat te doen!!!
Zou op mijn blote knieën terugwillen…maar dan!!!
Spreek je nog…
God!! een getrouwde man! Dat is zeker lastig!
Wil je niet de moet opgeven maar dan denk ik toch dat het beter is om een koude douche te nemen en die te man vergeten.
Heb zelf ook ooit iets met een getrouwde gehad en ben daar ook erg aan kapot gegaan. Uiteindelijk kiezen ze vaak toch voor hun vrouw en kind.
Weet natuurkijk niet wat zijn bedoelingen zijn met jou, maar denk toch echt dat je aan je zelf moet denken. Dat je al niet meer naar je werk kunt gaan is al heel erg.
Ik weet dat het allemaal lastig is en ik weet niet hoe jullie relatie in elkaar zit. Geeft ie je hoop? Zegt hij dat hij weg zal gaan bij hun en dat ie voor jou kiest?
Ik wens je veel sterkte en het komt vast wel weer goed allemaal, maar je moet echter wel voor jezelf blijven zorgen. Uiteindelijk ben je toch alleen op de wereld. En wat mn moeder altijd zegt. Geen handje maar een landje vol.