(origineel bericht op be-more.nl)
Voorbereidingen
Over een aantal weken is het dan eindelijk zover, dan vertrek ik voor 3 maanden naar Zuid-Afrika. Ik heb al zo ontzettend lang dat ik vrijwilligerswerk in Afrika wil doen en nu gaat het dus echt gebeuren. Spannend maar ontzettend leuk!!
Op deze blog zal ik zo veel mogelijk mijn belevenissen met jullie delen. Wat ik allemaal doe, hoe het met me gaat en natuurlijk foto´s delen die ik daar maak.
De eerste twee maanden van mijn reis zal ik vrijwilligers werk doen bij het project Mother of Peace. Dit is een weeshuis. Na deze twee maanden zal ik nog een maand reizen door Zuid-Afrika samen met een van mijn broers, die daar dan heenvliegt. Ook hier kijk ik ontzettend naar uit. Zo heb ik de kans om naast het werk ook nog veel van het prachtige Zuid-Afrika te zien.
De afgelopen tijd heb ik al veel voorbereidingen getroffen. Bijvoorbeeld een vliegticket boeken, inentingen en een voorbereidingsdag bij Be-more.
Zo kom ik stapje voor stapje een stukje dichter bij mijn reis. Ik vind het heel erg leuk als jullie mij volgen via deze blog. En ik zal dan ook proberen jullie zoveel mogelijk deel te laten uitmaken van mijn avonturen.
Wat mij betreft is het aftellen begonnen, Zuid-Afrika here I come!!