Voor langere tijd naar Cairo

Hallo,
Ik ga aan het eind van het jaar voor een aantal weken alleen naar Cairo om daar arabisch te leren via www.applelanguage.nl Heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand al is alleen naar Cairo geweest?

Hoi Meisje20,

Ik ken het language program niet. Pas op voor enge mannen en word vooral niet verliefd op een Egyptenaar. Kijk hiervoor op het forum Langeafstandsrelatie met een Egyptenaar.
Veel plezier daar!!!

Rob

ook van mijn kant veel plezier gewenst daar, maar vertrouw geen enkele egyptenaar, zelfs de besten onder de mannen daar zijn nog niet te vertrouwen, wil je veel miserie en verdriet, en uw leven brengen in gevaar
kijk dan in de ogen van een egyptenaar!!! :finger::evil:

grt karolien:zon02:

Hoi meisje20
Ga eens kijken op dit forum http://www.woneninegypte.nl/forum/ Hier ga je zeker de info vinden die je nodig hebt.

grtjs. gamela

Haha bedankt voor de tips! Zal mijn best doen :wink:

Suc6 met je studie :thumbsup:

Uw leven brengen in gevaar
Kijk dan in de ogen van een egyptenaar!!! :finger::evil:

Er zijn ook relaties die goed gaan.Ik weet dat het vaak fout gaan.
Maar niet iedereen over 1 kant gooien.Ook al gaat 80% vaak fout.
Meiden hou gewoon jullie oogjes open,en word niet verliefd op iemand die op jou zak leeft,en je na paar dagen al om geld gaat vragen.

Ik heb drie jaar in Cairo gewoond als single en heb het ontzettend naar mijn zin gehad. 't Is een ontzettend drukke en chaotische stad natuurlijk, maar ik woonde op Zamalek wat rustiger is dan Downtown of Mohandisseen. Merkte dat ik die rust soms wel nodig had.
Qua uitgaangsleven is er fantastisch veel te doen en ik heb het nooit zo gemakkelijk gevonden om andere mensen (vaak expats) te leren kennen.

Hoi, ik woon nu sinds een maand in Cairo,
heb je al een verblijf plaats?

Groetjuuh