Vliegveld Malaga naar Sevilla

Hallo,

Binnenkort ga ik een weekje een vriendin bezoeken in Sevilla. Nu wilde ik vragen hoe lang de busreis van het vliegveld Malaga is naar Sevilla, en of iemand weet op welke tijden deze rijd? Dan kan ik rekening houden met de tijd waarop ik de vlucht boek!

Alvast bedankt!

Hoi,

Kijk even op http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html. Ik weet niet op welke dag je aankomt en hoelaat, maar een trein rijdt zeker tussen Malaga en Sevilla.

Grt. Jochem

Malaga-Sevilla heeft een zeer goede treinverbinding, bij mij duurde het ongeveer 4 uur. Maar dat was omdat er onderweg is mis was (met ´t spoor geloof ik), waardoor we ruim een uur stil hebben gestaan. Ik weet niet precies de tijden meer. Heb ´m maar één keer genomen (kom niet zo vaak in Málaga) en dat was goed bevallen, maar neem er wel de tijd voor. :wink:

Liefs,
Carolina

Dankje! Ik zie dat ik er dan 2,5 uur over zou doen. Alleen probleempje, mn vliegtuig komt om 19.20 of om 19.50 aan en de laatste trein gaat om 20.10…

Dan wordt het toch de bus, of een overnachting in Malaga.

Een overnachting wordt me te duur hoor :wink:
Maar het is al opgelost, ik vlieg een dag later, dan kom ik midden op de dag aan en kan ik makkelijk de trein nemen, en op de terugweg heb ik ook voldoende tijd :slight_smile:

Mooi zo :slight_smile:

Je kan toch ook heel goedkoop met de bus van Malaga naar Sevilla !!!

groeten toine

Hé Toine de Barman,

kun je me vertellen met welke busmaatschappij?
Hebben ze een site?

Fries

Hoi

Je kan bv ook met Transavia vliegen ,die vliegen op Sevilla vanaf april .

Groetjes

Hoi hoi,

Op de website van mijn stadje (Jerez) vond ik een hele lijst met busorganisaties. Zie hier: http://www.turismojerez.com/index.php?id=541&L=1

Zelf ben ik vrij goed bekend met Los Amarillos. Die zijn erg goed.

Liefs,
Carolina

Ik kan nergens info daarover vinden, weet jij dan misschien hoe laat die gaan?

Ik ga in maart al :wink:

@Carolina, bedankt! Ik zal eens op de site kijken :slight_smile: