Hoi Allemaal!
De laatste puntjes op de i aan het zetten en dan kan de vakantie bijna beginnen
Het enige wat wij nog moeten regelen is een terugvlucht van Rio de Janeiro naar Buenos Aires op 16 maart. Wat ik kan vinden is rond de 250 euro. Vind ik naar mijn idee best duur en volgens mij kan dit ook goedkoper?
Iemand tips?
www.voegol.com.br heeft vaak wel goede (last minute) prijzen. Als het redelijk low-budget moet kan je ook kijken naar vluchten van Rio naar Iguacu (IGU), maar dan moet je wellicht overstappen in Curitiba of Sao Paolo. Dan daar een busje nemen naar Puerto Iguazú aan Argentijnse kant en dan de nachtbus naar Buenos Aires.
Hi Flipsen,
Bedankt voor je reactie. Via Gol hebben we ook al gekeken maar dat is zelfs nog duurder dan de vlucht met Emirates die we hebben gezien. Weet jij of het ter plaatse (en dan bedoel ik in Buenos Aires als we aankomen) goedkoper is om te boeken?
Die kans is erg klein, dat risico zou ik zeker niet nemen. Vergeet niet dat de afstand Rio - Buenos Aires al een uurtje of 4 vliegen is, een aardige afstand en dat er geen prijsvechters als RyanAir of EasyJet in Zuid Amerika opereren. Die prijs die je met Emirates hebt gevonden is prima, zeker omdat het met Emirates is. De goedekopere optie is zoals ik eerder aangaf, vliegen op IGU (75 euro, soms aanbiedingen van nog minder) en dan de nachtbus nemen.