vliegreis met china eastern

Hey allemaal :slight_smile:

Ik ben me al een beetje aan het oriënteren op mijn reis naar asutralië en nieuw-zeeland die ik in december en januari ga maken, en de goedkoopste tickets die ik kon vinden waren van China Eastern. Het vliegtuig vertrekt vanaf Frankfurt en komt aan in Sydney. Het nadeel alleen is dat hij op de heenweg een tussenstop van 13 uur maakt op Shanghai. Ik vroeg me af of het mogelijk is om Shanghai in die tijd een beetje te verkennen, of is het niet toegestaan om het vliegveld te verlaten?
En heeft iemand ervaringen met China Eastern?

Dat waren wij ook van plan tijdens onze stops in bv Kuala Lumpur en Singapore maar na aankomst hebben we eerst maar het a/p hotel opgezocht om een uur of 6 te gaan slapen. We waren nl uitgeput…en toen kwam die city toer er niet meer van.
Op andere reizen hebben we citystops gemaakt voor enkele dagen. Dat beviel veel beter.
Met China hebben we nooit gevlogen. Over Malaysian Airlines en Singapore Airlines hebben we nooit klachten gehad. Alle lof! Ik moet er wel bij zeggen dat we de comfortabelste vluchten opzoeken en niet de goedkoopste.
Yeehaw