Wij hebben onze vakantie geboekt, met vertrekdatum 11 September, zijn er meer mensen met dezelfde vertrek dag ??
Zo ja laat dan iets van je horen.
Wij vliegen met Martinair naar Bodrum, tijd is nog niet bekent!!
groetjes Gerry en Jacqueline.
Wij hebben onze vakantie geboekt, met vertrekdatum 11 September, zijn er meer mensen met dezelfde vertrek dag ??
Zo ja laat dan iets van je horen.
Wij vliegen met Martinair naar Bodrum, tijd is nog niet bekent!!
groetjes Gerry en Jacqueline.
wAAROM WIL JE DIT WETEN DAN?
Hoi Anja,
Lijkt me leuker als je op schiphol al weet wie er naar de zelfde plaats gaan, of nog beter naar het zelfde hotel, vandaar.
Groetjes Gerry
Hoi Gerry,
dan kun je denk ik beter vragen wie er naar dit hotel gaan en dan bij titel de hotelnaam zetten. Waarschijnlijk wordt er dan meer naar gekeken.
ps: Je kunt hem zo wissen en opnieuw maken!!
Groetjes
Hoi Gerry,
Wij vliegen ook 11 september naar Bodrum. Maar volgens mij vliegen wij met transavia.
groetjes
11 September, Brrrrrrrrr :rolleyes:
Of je nouw op 11 of op 12 September vliegt, dat maakt helemaal niks uit hoor, of je moet bijgeloofig zijn !!!
Groetjes Gerry.
mee eens hoor Gerry!!!
Wij gaan ook op 11 Sept weg, zelfs mijn ouders(aardig bejaard) gaan ook mee!!!
In ons geval vliegen wij naar Izmir met martinair.
Doordat meer mensen de gedachte hebben dat het een creepy datum is, hebben een aantal organisaties wat aanbiedingen op die datum gezet, en daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt!
Goede reis en veel plezier
Kreeft: Hoe moet je dan je discussie wissen want ik wil de mijne wissen omdat ik genoeg info heb en er verder toch niemand wat aan heeft…
Als het goed is staat er recht boven jou bericht: bewerken,verwijderen en quote, klik op verwijderen en de rest wijst zich vanzelf
Hallo Beppie !!!
Jammergenoeg gaan jullie niet naar bodrum/gümbet, maar in ieder geval heel veel plezier en een hele goede reis.
groetjes Gerry en Jacqueline
Thanks, Gerry en Jaqueline.
Jullie ook veel lol en zon gewenst!!
Groetjes Beppie
Nog een paar dagen en dan is het weer zover, heerlijk op vakantie naar turkije, iets waar weer een hele poos naar uit gekeken is.
Ik zal toch vast niet de enige in het vliegtuig zijn ?,onze vlucht nummers zijn MP0117 heen en MP0176 terug.
Groetjes Gerry en Jacqueline
Hoi Gerry
Hebben jullie de tickets al dan?? Toch morgen dan maar ff naar het reisbureau!
Voor zover wij weten vliegen we om 19.05 heen en terug op de 16de(!!!) dag rond 1 uur turkse tijd! Maar goed dat is op Izmir natuurlijk.
Nou fijne vakantie en lekker doorgaan met aftellen, doen wij ook
Groetjes
Annemiek
[FONT=Courier][SIZE=7][COLOR=purple] Hallo Gerry,
Wij, Natasja en José vliegen ook de 11de naar Turkije en zitten waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig. Wij verblijven in Gumbet en blijven daar 11 dagen. wij vliegen om, als het niet veranderd om 6.35 en komen om 10uur ofzo aan.
laat even weten als jullie dezelfde tijd vliegen, groetje gumpie
Hoi Natasja en José,
Wij vliegen met Martinair MP117 heen om 05.30h op 11 September.
En wij vliegen weer met de MP118 terug om 12.30h op 25 Sebtember.
In welke accomodatie zitten jullie dan ?
Wij gaan naar Grand Iskandil in Gumbet.
Zijn we vorig jaar ook geweest en beviel ons goed, het is een all inclusive hotel met een prima keuken en zwembad.
Al eens eerder in Gumbet geweest ?
We horen het wel, hé ?
Groetjes Jacqueline en Gerry.
Hoi Annemiek
Wij hadden de tickets Zaterdag al opgehaald bij het reis buro.
Normaal is ongeveer 10 dagen van tevoren hoor, dus het kan nog !!!
In ieder geval héél veel plezier en mooi weer gewenst !!, dan hebben wij het ook,
Groetjes Jacqueline en Gerry.
Hoi Jaqueline en Gerry
Nou ik heb de tickets hoor!!!
En we vliegen dus de tijden die ons verteld zijn, heen wat minder maar terug dus de 16de dag!
Kan niet wachten, heb er zo’n zin in
Dat mooie weer zal wel lukken, al hadden wij 2 jaar geleden 2 keer zoveel regen dat half Kusadasi vol gestroomd was, en er een flink aantal mensen gemisd werden, door de waterstroom weggespoeld(en dit is echt niet overdreven, er stond een dolmus tot aan zijn ramen in het water!!!)
Laten we er maar van uitgaan dat dit niet weer gebeurt, en lekker genieten
Groetjes
Annemiek
Hee gumpie
Wat zijn jullie vluchtnummers dan? en met welke maatschappij vliegen jullie??
Hopenlijk horen we het nog voor ons vertrek?
In ieder geval een heerlijke vakantie gewenst namens ons !!!
Groetjes Jacqueline en Gerry
Nog twee daagjes en dan gaan we!!!